Aug 27, 2011

fact.fact.fact.

haha..
aku nak share fakta ckit ngn k0rg..
aku baca lam mastika..

FAKTA 1:
dalam otak kita kan ada phosphorus..
oke..
aku bukan nak citer sal bnda 2..
tp sal b'tuahnya wanita yang bertudung..
taw ark..
kalo pakai tudung..kita bukan jerr bley jga kesihatan..
malahan,dapat melindungi diri dari pndgan jahat LELAKI..
haaaa!
fakta yang aku dapat..
saintis penah buat kajian..
kata diorg..wanita yang TIDAK BERTUDUNG..
diulang..TIDAK BERTUDUNG..
otak diorg lebih cepat rosak@susah nak berfungsi..
sbbnya..
wanita yg freehair kepala diorg lebih t'dedah kpd matahari..
sinar matahari 2 plak..
dngan sng-lenangnya mencairkan phosphorus yang ada lam otak kita..

2 laa yg menyebabkan otak cepat lembab..
haha..

mcm aku reka kn?

tp ney laa KENYATAAN

tp,kpd sesiapa yang freehair t'baca fact ney..
jgnlaa plak pky tudung sbb nk jga otak..

tp pkylaa sbb Allah n sbgai m'nutup aurat..

takot nanty xbrkat:P

k laa.

t aku kongsi ag fakta2 laen.

salam~~

p/s:sory laa.aku xdk niat nk guris aty spe2 pn.s0ry!

No comments:

Post a Comment